NAJLEPSI KURIERZY
UBEZPIECZENIE
SZYBKI KONTAKT
Dostawy realizowane są za pośrednictwem najlepszych i zaufanych na polskim rynku firm kurierskich między innymi UPS , SUUS czy DTS. Towary również dostarczane są naszym własnym środkiem transportu. Wszystkie przesyłki są dodatkowo ubezpieczane. Na każdym etapie realizacji zamówienia mogą Państwo liczyć na kontakt telefoniczny lub e-mail z naszymi sprzedawcami. Przed wysyłką dużych gabarytów zawsze powiadamiamy telefonicznie lub sms/e-mail o planowanym terminie dostarczenia zamówionych produktów. Niezależnie od ilości zamówionych produktów, za przesyłkę płacisz tylko raz!
WARUNKI I CENY TRANSPORTU
Odbiór osobisty
z magazynu – 0 zł
Darmowa wysyłka -
już od 2999 zł
Usługa wniesienia -
DODATKOWO PŁATNA!
- Odbiór osobisty z magazynu – 0 zł
- DARMOWA WYSYŁKA na terenie Polski przy zamówieniach powyżej 2999 zł bez usługi wniesienia (dotyczy produktów niestandardowych powyżej 30 kg (0,35m3) tj. narożniki, sofy, stoły, komody, łóżka, witryny, szafy itp.)
- Przy Standardowej paczce cena zaczyna się od 19 zł, przy większych gabarytach ( sofy, witryny, szafy, meblościanki, komody, przesyłki paletowe itp.) cena może sięgać od 69 do 500 zł . Koszty są uzależnione od ilości produktów w zamówieniu oraz od ich gabarytu. Zamówienia za pobraniem realizujemy do kwoty 15000zł.
- W przypadku odmowy przyjęcia zamówionego towaru Klient zobowiązany jest do poniesienia kosztów dostawy (przesyłki zwrotnej do naszego magazyny) a także poniesienia kosztów ponownej dostawy, która będzie realizowania po wcześniejszym wyjaśnieniu sytuacji. Towar nadany zostanie pierwszym możliwym transportem, po wcześniejszym uzgodnieniu nowego terminu z klientem.
- Dostawy są realizowane od poniedziałku do piątku. Przed dostawą sklep/firma przewozowa/kurier kontaktuje się z Klientem, informując o dniu tak, aby Klient mógł się do niej przygotować. W tym momencie istnieje również możliwość przesunięcia dostawy na inny termin, wyznaczony przez sklep. W dniu dostawy lub dzień przed dostawą kierowca jeszcze raz kontaktuje się z Klientem w celu potwierdzenia dostawy. W związku z tym, iż kierowca dostarcza danego dnia kilka zamówień prosimy o odbieranie telefonów od kuriera/kierowcy. Nieodebranie telefonu od kierowców w dniu dostawy może skutkować niedostarczeniem towaru. Należy odpowiednio przygotować się do odbioru takiej przesyłki oraz pamiętać, że meble są ciężkie i będą wymagały wniesienia, rozpakowania, montażu oraz ustawienia, we własnym zakresie.
UWAGA! WAŻNA INFORMACJA

- Darmowa dostawa nie obejmuje usługi wniesienia. Usługa wniesienia dodatkowo płatna. Jeśli usługa wniesienia nie była wykupiona, nasi kierowcy oraz kurierzy nie są zobowiązani do pomocy przy wnoszeniu mebli. Wniesienie obejmują paczki o wymiarach standardowych do 30kg (0.35m3). Meble wielkogabarytowe oraz palety nie obejmują wnoszenia. Kierowca jest sam i może pomóc przy wniesieniu, jednak nie należy to do jego obowiązków, w dużej mierze zależy to od aktualnej sytuacji na trasie i kondycji kierowcy, który może również odmówić takiej pomocy. Do jego obowiązku należy podjechanie jak najbliżej miejsca rozładunku i wydanie towaru z pojazdu, zachowując przy tym wszelkie względy bezpieczeństwa oraz przepisów o Ruchu Drogowym.
- Produkty wysyłane za pośrednictwem naszego transportu oraz firm kurierskich do 30 kg o wymiarach standardowych (0.35 m3) obejmują wniesienie. Kurier/kierowca nie ma obowiązku wniesienia przesyłki powyżej 30 kg (0,35 m3) o gabarytach przekraczających standardowy wymiar paczki. Należy odpowiednio przygotować się do odbioru takiej przesyłki oraz pamiętać, że mebel będzie wymagał wniesienia, rozpakowania, montażu oraz ustawienia, we własnym zakresie.
- Produkty o dużych gabarytach ( palety, pół palety , transport własny) oraz niestandardowe, nie obejmują wniesienia towaru do mieszkania lub posesji (na zewnątrz budynku). Towar dostarczany jest do pierwszej zamkniętej przeszkody. Jeśli Państwo są zainteresowani usługą wniesienia prosimy o kontakt z naszym sprzedawcą.
- W przypadku trudności z dojazdem kierowcy do posesji lub miejsca zamieszkania, należy podać taką informacje w momencie ustalania warunków dostawy.
- Produkty wysyłane poza granice Polski wyceniane są indywidualnie. Prosimy wysłać na e-mail sklep@zona-design.pl zapytanie o wycenę podając pełny adres dostawy z kodem pocztowym.
UWAGI DOTYCZĄCE ODBIORU TOWARU
Nie należy odmawiać przyjęcia uszkodzonej przesyłki, ponieważ uszkodzone opakowanie nie oznacza uszkodzonego produktu wewnątrz. Prosimy o sprawdzenie zawartości i upewnienie się, czy towar nie jest uszkodzony. Jeżeli towar posiada uszkodzenia, prosimy spisać protokół szkody. Każda przesyłka jest ubezpieczona. Do sprawnego rozpatrzenia reklamacji uszkodzonego towaru jest potrzebne właściwe spisanie protokołu szkody i zgłoszenie powstałej szkody w dniu dostawy.
W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt ze sklepem
tel.: 12 33 34 552 | e-mail: sklep@zona-design.pl